Veelgestelde vragen

Over Vergelijk Internet Tv en Bellen

  • Moet ik betalen voor jullie service?
    Nee, onze diensten zijn gratis. Bij ons betaalt u altijd minder dan via de provider zelf.
  • Waarom zou ik via Vergelijk Internet Tv en Bellen overstappen?
    Wij zijn 100% onafhankelijk en objectief. Bij ons heeft u altijd het goedkoopste abonnement die het beste bij uw wensen past.
  • Zijn jullie goedkoper dan de provider zelf?
    Ja, bij ons betaalt u nooit meer dan bij de provider zelf.  Wij beschikken altijd over exclusieve aanbiedingen die goedkoper zijn dan bij de provider zelf.
  • Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig bij jullie?
    Zeker ! Als u via Vergelijk Internet Tv en Bellen de overstap maakt, gebruiken we uw gegevens uitsluitend voor de overstap en om uw huidige abonnement op te zeggen. Door de beveiligde verbinding op onze website kunnen wij de veiligheid van uw gegevens garanderen.
  • Hoe krijgt Vergelijk Internet Tv en Bellen zijn inkomsten?
    Wanneer u via Vergelijk Internet Tv en Bellen de overstap maakt krijgen wij een eenmalige vergoeding van de provider. Met deze vergoeding betalen wij onze klantenservice, die ervoor zorgt dat u te allen tijde een actueel aanbod heeft.

Postcodecheck en Vergelijken

  • Hoe werkt de postcodecheck?
    Om erachter te komen welke abonnementen er op uw adres beschikbaar zijn dient u uw postcode en huisnummer in te vullen. Aan de hand hiervan controleren wij de beschikbaarheid. Dit duurt maximaal 15 seconden. Hierna krijgt u automatisch de beschikbare abonnementen te zien. Deze zijn op prijs van laag naar hoog gerangschikt. Zo kunt u direct zien welke provider het goedkoopst is.
  • Hoe blijf ik besparen?
    Door ieder jaar opnieuw de vergelijking te maken op vergelijk internet tv bellen voordat uw contract afloopt, kunt zien welke provider op dat moment het goedkoopste is. Hiermee kunt u zien of dit goedkoper is dan hetgeen u momenteel heeft.
  • Wat is het beste abonnement?
    Het beste abonnement is het abonnement welke het beste voldoet aan uw wensen. Dit is vaak een combinatie van prijs en kwaliteit.
  • Wat is het goedkoopste abonnement?
    Het goedkoopste abonnement staat na de postcodecheck bovenaan. Omdat niet iedereen dezelfde dekking heeft kunnen wij niet zeggen welke het goedkoopste is. Hier zit teveel verschil in.

Bestellen en Overstappen

  • Zit ik na bestellen direct vast aan een overeenkomst?
    Nee u zit nog nergens aan vast, u heeft wettelijke bedenktijd.  In de wet is bepaald dat u binnen enkele dagen van de koop kunt afzien.
  • Met wie heb ik een contract?
    Het uiteindelijke contract gaat u aan met de provider van uw keuze. Vergelijk internet tv bellen is slechts uw tussenpersoon welke het mogelijk maakt om gratis te vergelijken, over te stappen en het veilig bestellen.
  • Wat gebeurt er met mijn bestelling?
    U bestelt het abonnement naar keuze via onze website. Wij zullen uw gegevens via een beveiligde verbinding aan onze leverancier doorsturen, deze draagt er zorg voor dat uw abonnement daadwerkelijk wordt afgesloten bij de aanbieder van uw keuze. Na het verzenden van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail. (heeft u geen e-mailadres dan ontvangt u deze per post). Als uw bestelling volledig is goedgekeurd dan ontvangt u een binnen enkele dagen een bevestigingsbrief van de provider. Hierin vindt u allerlei informatie over uw nieuwe abonnement, zoals de verwachte leverdatum, de vaste en variabele maandelijkse kosten en de duur van uw contract.
  • Wanneer kan ik van mijn diensten gebruik maken?
    Wanneer u bij ons besteld heeft sturen wij uw aanvraag direct door. De gemiddelde levertijd bij bestellen of overstappen ligt tussen de 2 tot 4 weken. Heeft u hier na het ontvangen van uw bevestigingsbrief nog vragen over dan kunt u contact opnemen met de provider. Deze heeft het volledige inzicht in de levering van hun diensten en producten.
  • Is bij jullie bestellen net zo snel als bij de provider?
    Ja, via ons bestellen in net zo snel. Wij geven uw bestelling direct door aan de provider. U bent zelfs sneller, want u hoeft hetzelfde pakket niet meer op de website van de provider op te zoeken.
  • Krijg ik veel administratieve rompslomp?
    Nee wij zorgen ervoor dat u geen administratie heeft. Alles wordt voor u geregeld. U komt trouwens nooit zonder internet, televisie of telefonie te zitten.
  • Wat doe ik als ik ga verhuizen?
    Wilt u uw huidige abonnement meenemen naar uw nieuwe adres, dan is het van belang dat uw provider ook levert op uw nieuwe adres. U kunt dit controleren door midden van de postcodecheck. Blijft u bij uw huidige abonnement dan kan het zo zijn dat u een aanbieding laat liggen. Aanbiedingen volgen elkaar in hoog tempo op en de kans is groot dat u goedkoper uit bent met een beter en nieuw abonnement. Controleer daarom altijd of u goedkoper uit kunt zijn, u kunt immers gratis overstappen als u verhuisd.
Veelgestelde vragen
3 beoordelingen 10 gemiddeld