Gratis overstapservice.
Onze gratis overstapservice regelt alle zaken rondom het overstappen voor u, zodat u niet zonder abonnement komt te zitten.
Deze service kunnen wij verlenen voor de volgende aanbieders; KPN, Tele2, Telfort, Online, Vodafone, XS4ALL en Ziggo.
Bij alle overige aanbieders kunt u uiteraard gebruik maken van onze vergelijkingswebsite, maar u moet zelf uw huidige abonnement opzeggen.
1 Controleer uw huidige abonnement.
Controleer de datum wanneer uw huidige abonnement afloopt voordat u gaat overstappen. Bent u nog niet contractvrij, laat dan de nieuwe ingangsdatum ingaan op de laatste dag van uw huidige abonnement.
2 Bestel uw nieuwe abonnement.
Bestel via onze postcodecheck het abonnement van uw keuze en geef aan dat u wilt overstappen bij opmerkingen. Heeft u uw contractnummer niet bij de hand, dan kan dit tot 7 dagen na de bestelling alsnog aan ons worden doorgegeven.
3 Bevestigingsbrief van de nieuwe aanbieder.
Binnen enkele dagen ontvangt u een bevestigingsbrief van uw nieuwe aanbieder in uw mailbox. In deze brief staat de verwachte opleverdatum van uw nieuwe abonnement. Houd u er rekening mee dat de overstap gemiddeld 4 weken kan duren.
4 Opzeggen huidige abonnement.
De service voor het opzeggen van uw huidige abonnement kunnen wij enkel verlenen voor de volgende aanbieders; KPN, Tele2, Telfort, Online, Vodafone, XS4ALL en Ziggo.
Heeft u een abonnement lopen bij een andere aanbieder, dan dient u deze na ontvangst van de bevestigingsbrief zelf op te zeggen.
Let er op dat de overstapservice voor de volgende diensten niet gelden; de overstap van ADSL naar kabel, standaard abonnementen bij Ziggo en Digitenne en de overstap naar glasvezel of een zakelijk abonnement. In deze gevallen moet u zelf de opzegging doorgeven.
5 Installatie.
Voordat u daadwerkelijk bent overgestapt, ontvangt u een doe-het-zelf installatiepakket inclusief handleiding thuis gestuurd. Heeft u aangegeven liever een monteur te laten komen voor de installatie dan wordt er zo spoedig mogelijk opgebeld om een afspraak samen met u in te plannen.